Early Teens - grupa szkolna 10-12 lat
Uczniowie z grupy wiekowej 10-12 lat pracują w oparciu o autorski program SPACE. Główną rolą motywu SPACE jest wspieranie autonomii uczniów oraz zachęcanie ich do wzięcia odpowiedzialności za proces nauczania. Dodatkowo, program ten daje młodzieży możliwość rozwijania zainteresowań i pasji.
Wszystkie te czynniki wpływają na wspieranie i podtrzymanie motywacji uczniów, co ma ogromne znaczenie w procesie nauki języków obcych.
Kursy dla tej grupy wiekowej prowadzone są na 4 poziomach zaawansowania.
Każdy poziom to 2 semestry nauki po 32 zajęcia (64 zajęcia/ rok szkolny).
Lekcje odbywają się 2 x tydzień po 60 min.
Każda lekcja to:
- nauczanie przyjazne mózgowi
- nauka zorientowana na rozwijanie umiejętności komunikacji w języku obcym
- nowoczesne metody i techniki pracy odpowiadające potrzebom współczesnego ucznia
- powtarzanie materiału w celu przeniesienia wiedzy do pamięci długotrwałej
- rozwijanie wszystkich umiejętności językowych
- rozwijanie autonomii i samodzielności uczniów (autorski motyw SPACE)
- projekty wspierające zainteresowania uczniów
- wspieranie kreatywności uczniów
- wykorzystanie autorskich materiałów
Oferujemy:
- wysoki standard kursów
- nauczanie języka obcego w oparciu o autorską metodę uwzględniającą naturalny rozwój ucznia
- bezpłatne zajęcia pokazowe
- bezpłatne testy poziomujące
- certyfikat ukończenia kursu
- regularne informacje o postępach
- udział w całorocznym projekcie dydaktycznym, dzięki któremu uczniowie poznają różne miejsca na
- świecie i odmienne kultury (przygotowanie poszczególnych faz projektu)
- projekty rozwijające pasje uczniów
- przygotowanie do finałowego przedstawienia oraz udział w nim na deskach teatru
- możliwość przystąpienia do egzaminów Cambridge
- pakiet materiałów (w tym autorskich), w skład których wchodzą:
Zestaw 10-12 latka:
- Portfolio Językowe Early Teens Starter,1-3 (materiały autorskie)
- Fun for Starters książka kursowa + materiały online Cambridge University Press
- Super Minds 4-6 książka kursowa + DVD Rom Cambridge University Press